• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 03:47
اولین جلسه اولیا و مربیان دبستان سپهر کد مطلب: 387 | تاریخ انتشار: 1402/7/13 | دبستان سپهر | اجتماعی
اولین جلسه اولیا و مربیان دبستان سپهر
امروز پنجشنبه 13 مهر ماه 1402 ساعت 18:00 اولین جلسه اولیا و مربیان دبستان تازه تاسیس سپهر در جزیره زیبای کیش در جمعی صمیمی برگزار شد. این جلسه با تلاوت سوره مبارکه حمد و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه شعر "به نام خداوند جان و خرد" توسط سرکار خانم رضوانی دکلمه گردید. پس از آن سرکار خانم شاد منفعت که بهمراه سرکار خانم سروش تا به امروز موقتا نمایندگی اولیا را بعهده داشتند ضمن قدردانی از مجموعه سپهر در جهت تاسیس دبستان پسرانه ، خرسندی و رضایت خانواده ها از روند اجرائی شدن این مهم را اعلام و برای این مدرسه نو پا آرزوی موفقیت کردند. در ادامه مدیر محترم دبستان سرکار خانم موحدی ضمن معرفی خود ، به والدین حاضر در جلسه خوش آمد گوئی و توضیحاتی در مورد برنامه های مدرسه ارائه کرد. پس از آن آقای قراچی مدیر برنامه ریزی و آموزش موسسه سپهر دانش پژوهان کیش توضیحات مفصلی از روند نوسازی، کسب مجوز و راه اندازی مدرسه ارائه کرد و ضمن تقدیر از همکاری ریاست محترم و همکاران آموزش و پرورش کیش، مدیریت محترم اداره مشارکتهای استان هرمزگان ، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان هرمزگان ، وزارت آموزش و پرورش ، معاونت های محترم اجتماعی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و سایر دستگاههای ذیربط ، کادر آموزشی و پرورشی دبستان پسرانه غیر دولتی سپهر را معرفی کرد.
در ادامه جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه انجام شد و از میان افراد کاندید ، خانمها و آقایان: شاد منفعت ، محمدی زاده ، محمدیان ، ارادتی ، آریا بعنوان نمایندگان اولیا دانش آموزان انتخاب شدند.
پس از پذیرائی و استراحت کوتاه ، اولیا دانش آموزان به تفکیک پایه با معلم مربوطه در کلاسهای جداگانه دیدار کردند و در خصوص نحوه آموزش به پرسش و پاسخ پرداختند.
آخرین بخش جلسه ، بازدید از آزمایشگاه و زمین ورزش بود که در این خصوص توضیحات لازم به اولیا ارائه گردید.
در ساعت 20:30 اولین جلسه اولیا و مربیان دبستان سپهر کیش با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.