• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش جمعه 27 مهرماه 1403 بروز رسانی 06:30
آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش برگزار گردید کد مطلب: 835 | تاریخ انتشار: 1403/4/1 | اخبار | آموزشی
آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش صبح امروز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ آزمون تیزهوشان ورودی پایه هفتم دانش آموز دختر و پسر در حوزه مدرسه کوثر برگزارگردید.
صالح بهرام پور مدیر آموزش و پرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کیش در روند بازدید از آزمون گفت: آزمون تیزهوشان هفتم بر پایه استعداد تحلیلی و هوش طراحی می‌شود . وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد و نخبه و یافتن استعدادهای برتر در بین دانش‌آموزان و تمرکز بر پرورش این استعدادهای جوان و نخبه عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان از زحمات و تلاشهای عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری این آزمون قدردانی کرد.
خادملو رئیس حوزه اجرایی آزمون مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم آموزش و پرورش منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش نیز گفت : ۱۸ دانش آموز دختر و پسر پایه ششمی مدارس مختلف منطقه در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کردند.
وی همچنین عنوان کرد ۵ روز بعد از برگزاری آزمون، کلید سوالات به روی سایت قرار می گیرد. و نتایج این آزمون نیز هفته اول مردادماه اعلام می‌شود.
گفتنی است نیازی معاون آموزش ،شریعتی مسئول حراست ،یزدان پناه مسئول سنجش و وحید آزادی مسئول ارزیابی گزینش آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز از روند برگزاری این آزمون بازدید بعمل آوردند.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.