• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 07:47
کد مطلب: 665 | تاریخ انتشار: 1402/12/19 | اطلاعیه و بخشنامه | آموزشی
برگزاري 16 جلسه دوره هاي آموزشي مجازي خانواده
ضمن آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون به استحضار مي رساند اداره كل انجمن اولياء و مربيان وزارت متبوع در نظر دارد به منظور اجرايي نمودن راهكار4-4 سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ، مبني بر « برگزاري دوره هاي آموزشي اثر بخش براي خانواده ها » با بهره گيري از اساتيد با تجربه و متخصص كشوري ، براي آموزش ، ارتقاي بنيان خانواده و تقويت نقش اوليا و مربيان در تحقق هويت اسلامي ايراني و شايستگي هاي پايه دانش آموزان ، دوره هاي آموزش مجازي خانواده را در 16 جلسه براساس تقويم اجرايي پيوست به صورت پخش زنده در بستر شاد برگزار نمايد . لذا مستدعي است مديران محترم با عنايت به ضرورت و اهميت موضوع اقدامات زير را براي مشاركت فعالانه خانواده ها و مربيان در اين دوره ها انجام دهند .

1- مديران محترم مدارس تكليف دارند در خصوص تحقق اين مهم طبق تقويم اجرايي پيوست ، به صورت روزانه موضوع و ساعت برگزاري دوره را به دانش آموزان و خانواده ها اطلاع رساني نمايد .

2- با توجه به پخش زنده اين دوره ها از طريق كانال انجمن اوليا و مربيان در بستر شاد( @oliamorabian)، تمهيدات لازم براي عضويت ذينفعان در اين كانال فراهم شود .
نظرات
محمدنصری 1403/1/2 02:40
کلاس دوم شهیدطالقانی شهرک هوانیروزکرمان
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.