• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 11:45
حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین کد مطلب: 361 | تاریخ انتشار: 1402/6/22 | اخبار | آموزشی
حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حامد علامتی در حاشیه این رویداد بین المللی اظهار کرد: دو کشور ایران و چین ظرفیت‌های بالایی برای همکاری در بخش‌های علمی جوانان دارند و می‌توان از این فرصت به نحو شایسته بهره برد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به این‌که عرضه محصولات فرهنگی یکی از ضرورت‌ها برای نگه‌داشت فرهنگ‌هاست،تصریح کرد: از آنجایی که کتاب جویبار جاری زندگیست می‌تواند طلوع اندیشه‌ها را در جان جوانان جامعه شکل دهد و آن‌ها را برای پذیرش مسئولیت‌های آینده کشور آماده سازد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مشترکی میان دو کشور ایران و چین در مسیر تولید محصولات فرهنگی فاخر وجود دارد که لازم است در این هم‌اندیشی‌ها از حداکثر توان موجود برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده کرد.

گفتنی است؛ مجمع بین‌المللی فرهنگی جوانان و مجمع توسعه جوانان سازمان همکاری شانگهای چین با هدف انجام گفت‌وگوهای جوانان و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری کشورهای سازمان همکاری شانگهای این رویداد را از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳) در دانهوانگ استان گانسو و چین‌گدائو استان شاندونگ برگزار می‌کنند.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.