• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 12:09
صالح بهرام پور مدیر آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت کد مطلب: 671 | تاریخ انتشار: 1402/12/22 | اطلاعیه و بخشنامه | اجتماعی
صالح بهرام پور مدیر آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش وپرورش کيش در متن این پیام آمده است:


بسم‌ الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ


🪷فرا رسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی‌بخش بیندیشیم و نفس‌هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در همۀ ثانیه‌های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

🌸ماه مبارک رمضان، ماه برکت ،رحمت و مغفرت، عبادت و بندگی ، ماه خدا، قرآن، پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) و آقا امیرالمومنین (علیه السلام)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و شکستن بت های نفس و سجده ی عشق بر درگاه معبود یکتاست.

🌼در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی بر روی بندگان گشوده شده و فرصتی به وجود می آید تا بندگان الهی از این فرصت استفاده نمایند.


🔶اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان به ویژه همکاران عزیز فرهنگی و جامعه بزرگ آموزش وپرورش از درگاه خداوند بزرگ، بهره‌مندی حداکثری از این ماه پرفضیلت را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

صالح بهرام پور

مدیر آموزش و پرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.