• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 06:31
برگزاري آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده سراسر کشور کد مطلب: 329 | تاریخ انتشار: 1402/5/18 | اخبار | آموزشی
برگزاري آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده سراسر کشور
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اصغر باقرزاد در اين ايين اظهار كرد: براساس فرمايشات بزرگان ديني؛ قرآن و عترت تجلی بخش زندگی هستند، لذا لازم است این نعمت بزرگ را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: در کلام امیر المومنین (ع) آمده است که شما باید خود را در خواندن قرآن مخاطب قرآن قرار دهید این موضوع سیره امام رضا (ع) نیز است.

معاون پرورشی و فرهنگی افزود: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بهانه‌ای است برای اینکه با قرآن مانوس شویم و معارف را یاد بگیریم.

وی اظهار کرد: درخواستی از فعالین عرصه قرآن دارم؛ اکنون اوضاع جهان دگرگون است و تیغ این دگرگونی را به سمت نوجوانان و کودکان قرار داده است لذا باید هر فرد را قوی کنیم این قوی شدن با انس با قرآن و نماز صورت می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی تاکید کرد: هیچ راهی برای نجات از هجمه‌های سنگین رسانه‌ای، فکری، سیاسی، اعتقادی و احساسی نیست مگراینکه بچه‌ها اهل نماز و انس با قرآن باشند.

باقرزاده گفت: برنده در بین شما دانش آموزان کسی است که چند نفر از دوستان خود را سر سفره قرآن بنشاند اگر این امر محقق شد شما در نزد خدا اول و برگزیده هستید.

وی در پایان اضافه کرد: از تمام عزیزان که مقدمات برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز را فراهم کردند به ویژه استان خراسان رضوی که همواره میزبان خوبی برای برگزاری این مسابقات بوده است، تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش آوایی پسران با حضور مسئولان تقدیر شد.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.