• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش شنبه 6 امرداد 1403 بروز رسانی 12:26
کد مطلب: 352 | تاریخ انتشار: 1402/6/7 | اطلاعیه و بخشنامه | ورزشی
آمادگي اجراي ورزش صبحگاهي( طرح نشاط) با شروع سال تحصيلي جديد
با عنايت به اجراي پروژه مهر، آغاز سال تحصيلي و شروع فعاليت مدارس، و توجه ويژه سند تحول بنيادين وزارت آموزش و پرورش، به سلامت جسماني و نشاط دانش آموزان، جهت آمادگي مدارس براي بازگشايي موارد ذيل مورد توجه قرار گيرد.
1. از مديران مدارس انتظار مي رود ابعاد، اهداف، شيوه و زمان اجراي اين برنامه را براي آموزگاران،دبيران و دست اندركاران سطوح مدرسه اي تشريح و بر ضرورت اجراي آن تاكيد نمايند.

2. نسبت به تشكيل هر چه سريعتر شوراي ورزش مدرسه با هدف اجراي فراگير و جلب مشاركت كليه سازمان ها و عوامل سهيم و موثر به منظور اجراي موفق برنامه ، اقدام شود.

3. با توجه به اين كه تعامل خانواده و مدرسه موجب تحقق اهداف برنامه و همچنين ارتقاء و اثر بخشي فعاليت هاي مربوط است، لذا در مدارسي كه امكان حضور والدين در هنگام ورزش آغازين مهيا مي باشد. برنامه ريزي لازم در اين خصوص توصيه مي گردد.

4. اطلاع رساني حداكثري و راه اندازي پويش هاي منطقه اي ، مدرسه اي به منظور تبليغ و ترويج برنامه به منظور توسعه مشاركت تمامي ذينفعان و حمايت اجتماعي مدنظر قرار گيرد.

5. در اجراي فعاليت هاي نرمش آغازين ، پوشش مناسب و استفاده از موزيك با رعايت موازين و شئونات اسلامي مورد تأكيد است.

6. برنامه ريزي با اصحاب رسانه براي پوشش دهي برنامه هاي مرتبط تأكيد مي گردد.

7. برنامه ريزي جهت تجليل از دانش آموزان، والدين و معلمان فعال در اجراي طرح توصيه مي شود.

8. بازديد مستمر (خودارزيابي)بر اجراي مطلوب طرح مطابق شيوه نامه اجراي پروژه مهرمورد تأكيد مي باشد.

9-ارسال گزارش مدون ومصور آن دراسرع وقت به كارشناسي تربيت بدني مورد انتظار است.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.