• والدین




  • دبیران




  • دانش آموزان




  • آموزشگاه ها




سامانه آموزشگاه علمی آزاد سپهر دانش پژوهان کیش ، دبستان و دبیرستان سپهر کیش یکشنبه 18 شهریور 1403 بروز رسانی 03:07
کد مطلب: 816 | تاریخ انتشار: 1403/3/12 | دبستان سپهر | آموزشی
کارنامه های بچه ها از شنبه 12 خرداد قابل تحویل هستند
دبستان سپهر 1402
همانطور که وعده داده شده بود ، کارنامه های بچه ها از ساعت 10 صبح امروز 12 خرداد قابل تحویل می باشند. به همراه کارنامه اصلی ، گزارش عملکرد هر دانش آموز نیز تقدیم می شود که والدین گرامی میتوانند در مورد تفسیر آن با مسئول مربوطه گفتگو کنند و بیشتر در جریان روند آموزشی و پرورشی فرزند خود قرار گیرند.
توجه: عزیزانی که هنوز نسبت به تسویه حساب اقدام ننموده اند لازم است برای دریافت کارنامه حتما تسویه حساب کنند.
همچنین پرونده دانش آموزان عزیزی که به علت مهاجرت و یا هر دلیل دیگری از جمع دبستان خارج می شوند نیز آماده تحویل شده است. حضور پدران عزیز برای تحویل پرونده ضروری است اما مادران گرامی با به همراه داشتن اصل شناسنامه می توانند پرونده فرزند خود را تحویل بگیرند.
فرم های ثبت نام برای عزیزانی که تاکنون موفق به ثبت نام پایه بالاتر نشده اند نیز آماده است. والدین گرامی لطفا هنگام ثبت نام آمادگی لازم برای انجام امور مالی را نیز داشته باشند. عدم حضور عزیزانی که دعوتنامه دریافت نموده و تاکنون ثبت نام نکرده اند به معنی انصراف از ادامه تحصیل فرزندشان در دبستان سپهر تلقی می شود.
نظر شما:


اطلاعیه دبیرستان سپهر
به اطلاع کیشوندان محترم می رساند که دبیرستان پسرانه غیر دولتی سپهر کیش در مقطع متوسطه دوم برای سال تحصیلی 1401-1400 و کلاسهای تابستانی 1400 شروع به ثبت نام کرده است. لذا از کلیه دانش آموزانی که پایه نهم، دهم یا یازدهم را به پایان رسانیده اند و علاقمند باشند در محیطی جذاب و علمی مشغول به تحصیل باشند دعوت بعمل می آید تا برنامه های آموزشی این دبیرستان را ملاحظه کنند. برای آگاهی بیشتراز شرایط ثبت نام و برنامه های دبیرستان سپهر کلید زیر را انتخاب نمائید.